I want to be free, baby you've hurt me

"Min" lilla vovve Truls står och väntar nu, han vill gå ut på prommis men han får vänta ett tag för det är dags för update..

Var till Örebro i helgen. Mycket mysigt.. Kom rätt sent i fredags så då vare bara middag och lite allmänt prat sådär innan det var sängdags. Mycket kul även att Wilma inte visste om att Micke, Anna, Maija o jag skulle komma (mamma och pappa åkte tidigare på dagen) så när jag kom dit o ba WIIIIIIILMA, I'm home, typ så blev hon rätt förvirrad o liksom Eeeeh Hanna hur kom du hit egentligen? Taxi svarade jag som den mest självklara saken men serru den gick hon inte på, "Du måste ha åkt buss OCH taxi".. Jaa givetvis. Sen kom de andra så då fattade hon.. eller?

Nåja, lördagen spenderades till största del på stan med lite fikahäng. Blir ju lite lätt uppståndelse när det kommer in ett sällskap på 8 pers varav två kids och dessutom en BEBIS. Men de gick och efter ett bra tag hade alla fått det som önskades. Lite familjemiddag på kvällen med Tommy som fyllde 46 (56?) på söndagen och mormor o morfar, så kul så. Lite melodifestival på de med, på radion faktiskt och salta pinnar, smaskens då.

Söndagen var väl lite lätt tråkig men dock VÄLDIGT skönt att vakna upp och må som en prinsessa, typ. Sov tillsammans med mina härliga kusiner och Wilma var liksom inte stilla en sekund i sängen utan skulle ligga kors o tvärs och buffade o knuffade rätt mycket så nej, så mycket sömn blev det inte, men trevligt ändå. Maija var på bättre humör när vi åkte hem (på ditresan var det rätt skrikigt, så att säga) så det gick som en dan i princip.

På lördag är det premiäråk i Kungsberget. Alldeles för sent men bättre sent än aldrig som jag ALLTID brukar säga.. Lär få hem mina små goggles också då i fall det är SOL, eller rättare sagt, om det snöar. Lär väl se nåt tänkte jag..

Nej nu börjar han bita på mina stackars tår den här galningen till hund...... lär gå.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du får komma och pussa på honom snart! :)

Postat av: MAThias

vem fan bryr sig om din mormor och morfar och hund MAThias äger ju

2009-03-20 @ 16:32:27
Postat av: hanna

MAThias, tror att det finns fler som bryr sig om min mormor o morfar än om dig.

2009-03-20 @ 22:13:58
URL: http://ladystardust.blogg.se/
Postat av: Johanna

hallå hanna. hur är det? har råkat tagit bort dig på msn av nån anledning. så du kan ju bara skicka ett hej eller nå så får jag tillbaka dig. :p KRAM

2009-03-23 @ 12:04:29
URL: http://inme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback