3 is a magic number

Idag fick jag det jätteroliga beskedet att jag ska börja på 3 i morgon.. Så himla kul och lite stressad blev jag för att det redan är i morgon. Anledningen är att det hålls en tre veckor lång utbildning först och den hålls i omgångar. Den senaste började igår så jag ska hoppa på imorn annars lär ja vänta till i slutet av april..

MEN SÅ KUL SÅ JAG DÖR :D han som ringde är Joakim, min chef, en väldigt trevlig prick. Han sa att dom gått igenom alla som varit på intervju och tyckt att jag är BÄST :D :D :D

Så imorn är det utbildning och om tre veckor jobbar jag på reklamationsavdelningen på huvudkontoret på Kungsholmen i Sthlm..



ÅÅÅÅÅÅH SÅ KUL =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud va rolligt för dig. :) du måste skriva till mig igen på msn. har blivit nå fel varje gång du har gjort det. :P

Postat av: elin

grattis grattis grattis :D :D :D så glad för din skull!!

2009-04-01 @ 10:48:24
URL: http://elpejlin.blogg.se/
Postat av: Isabella

GRATTIS!! då har du nära till tusen & en natt ;) Så himla glad för dig, du var verkligen värd ett så bra jobb. Lite avundsjuk på din nya fräscha arbetsplats.. :)

2009-04-01 @ 11:22:11
Postat av: Linda

Jag är super glad för dig gumman! Grattis igen! Tänk att vi börja ett nytt jobb samma dag! Ha! Hur gick det för dig, gick det bra? Allt kändes super för mig! puss

2009-04-01 @ 19:42:32
URL: http://liwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback