sådärdå

Hahah, alltså jag uppdaterar min blogg nästan aldrig men ÄNDÅ är det lika många som går in och läser min blogg dag efter dag. MEN KEEP ON MED DET :)


Sol idag, vilket gör att man känner sig lite piggare. Ska snart ut på en promenad med lille Truls, så fort han ätit upp sin äckliga hundmat. Milla kommer till stan sen så då ska vi umgås lite. Dock såg jag att hon var uppe kl 3 inatt, så hon sover väl ett bra tag till..

Ikväll är det lite fest hos Rikard, så jag ska försöka få med mig några tjejer dit. Kan bli trevligt. I morgon startar även Uppsala Alpine Skiweek här i stan, vilket betyder två nedfarter med tävlingar oh dylikt i Slottsbacken. Det lär man gå och se på :)

Även att jag funderar på hur jag ska göra med mitt liv. Är mycket sugen på att bara säga upp lägenheten här och dra upp till Sara och Johanna. Men kan ju inte bo hos dom hur länge som helst heller :S och lär ju ha ett jobb tids nog. Men äsch, det ordnar sig, de gör det alltid. Och jag får ju bo kvar här så länge jag vill med.

Ja nej det var väl allt jag hade. Gå in och läs varje dag så skriver jag något nytt om två-tre veckor..


Kommentarer
Postat av: elin

haha jag går in varje dag ;) så passa dig! jag kan bli vææældigt sur om jag inte får tillfredstælla mina læs-behov!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback