meatballs = chokladbollar á la Lotten

Tänkte försöka sammanfatta helgen, för den har varit mycket bra.

I fredags efter handling och fixning så drog jag en promenad till Micke, Anna & Maija. Drack sig lite vin och hade trevligt.. Sen var det dags för lite öl på stan och det tackar man ju ALDRIG nej till. Pipes of Scotland och trevligt sällskap, sen var det dags för sängen.

På lördagen vaknade jag och fixade till mig lite och så var det dags att äntligen träffa Sara. Såklart blev det Coffehouse by George, som jag saknat det! Sitta och prata sig lite om allt möjligt. Sen en tur på stan plus systemet inför kvällen liksom. Sara tog bussen hem sen och jag gick till mig. Vilade lite och duschade och så kom Julia, mycket trevligt. Till slut var vi i alla fall fem stycken här, Julia, Sara, Johanna, Milla och jag. Kolla Melodifestival som var lite konstig, dricka sig lite och så BJ. VIP listan och köpa sig lite öl då. Tidig hemgång för mig, eller hemgång och hemgång. fick ett antal förhiner på vägen så tog ca 2 timmar att komma hem. Men trevligt. Somnade med lampan tänd som vanligt.

Var kanske världens mest sega på söndagen så valde att ta "sovmorgon". Kom upp runt 16.30 typ och så kom Sara och Råttan vid 19 för då vare Gossip Girl, mycket trevligt. Lite Sporten efter det och se The Break Up. En riktig mysdag med andra ord.

Igår var det full fart kan man säga. Vara sig lite hundvakt och långprommis, skönt i solen! Sen åka med Sara till Lottsi som flyttat till Salabacke. Hämta bananlådor på Kvantum, fixa nyckel, skriva kontrakt (Sara och jag fick skriva också för vi var vittnen minsann), åka till IKEA och äta sig lite meatballs hahah. Sen hem till Stenhagen och titta sig lite innebandy med Sara, Råttan och Uffe och delvis Mamma Mia också.

Idag ska jag ta farväl av mina kära vänner sen blir det baby sim, ojojoj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback