lite för långt kanske men i alla fall något nytt

Satt och tittade igenom gamla bilder och blogginlägg nyss, och fastnade för allt runt dag H-tiden. Det var en bra tid! Jag tror att jag utan att tveka kan säga att det var den bästa tiden i mitt liv hittills. Det finns så många roliga saker att tänka tillbaka på. Som t ex när Charlotte och jag bestämde oss för att dricka vin mitt på dagen och när Sara kom hem vid 16 nånting så var jag verkligen FULL. Verkligen ett "Välkommen hem frugan"- moment. Mycket kul då. Och även alla fester vi hade, något livade och oroliga var vi ibland. En kväll stod jag och lagade middag tror jag och så kommer Sara inrusande, från jobbet och ba grannarna stod och viskade. Två sekunder senare knackar det på dörren och Sara kutar in på toan men jag vågade inte heller öppna dörren, då vi hade haft en rätt så livad fest helgen innan så nej, populära hos grannarna var vi nog inte. I början av dag H-tiden var skön med. När vi köpte 3,5or på affären och kände oss lite manliga på kvällen. Nej, mycket bra minnen finns det. Och jag tror definitivt att jag måste bo tillsammans med någon igen, för det är så jävla kul. Dock lär man nog ha sig ett varsitt rum, även om det gick oväntat bra för oss på 27 kvm. Herregud! 

Ikväll kommer dessutom lilla Sara hem till Uppsala, och Johanna såklart! Ska bli så himla kul att träffa dom igen. Ojojoj.. Det blir lite förfest här imorn med Melodifestivalen (Schlager freaket Johanna är vår personliga kommentator) och utgång på det. BJ har tydligen byggt om en massa och dessutom så är VERONICA MAGGIO där imorn så det blir kanonkul!

Ikväll chockar jag genom att bara ta de luuuugnt. Lite Let's Dance och kanske någon film efteråt. Who knows vad kvällen har att erbjuda. Ett litet glas vin är ju heller aldrig fel. Men innan dess är det ju STÄDDAG. Alltid städdag på fredagar!

(Kul liv man har just nu...)

Kommentarer
Postat av: sara

Dag H var helt underbart, ba dra ner cykeln nerför dödsbacken, sitta lite på framficken och steka lite, gymma lite och bara 2 min hem typ, nej fan hanna tillhöstan får vi se till o bli rooomies igen :D

2009-02-06 @ 21:16:35
Postat av: Linda

Det lät som ni verkligen hade kul då! Även jag har bra minnen från då. Hoppas ni får skit kul ikväll! Puss

Postat av: Linda

sv: Jag det var mumsigt också. Ja jag var bara hemma själv igår och kollade på melodifestivalen och sen sov jag. Det var jätte skönt. Orkade inget annat. Hade ni kul?

2009-02-08 @ 14:36:30
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja jag vet, jag tycker också det är tråkigt. Men jag har lovat mig själv att aldrig tvinga mig iväg på fest för någon annans skull igen. Och jag är inte sån som kan gå på fest nykter och ha kul. Det går väl fler tåg hoppas jag. Hoppas du har det bra vännen. Puss&Kram

2009-02-09 @ 19:09:20
URL: http://liwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback