feber

Sitter här med lite feber och huvudvärk då, inte speciellt skönt.. Kan ha att göra med helgens bravader. Inte helt okej för hälsan genom att gå lättklädd ute och somna alldeles för sent.

Milla kom till stan i fredags och vi uträttade lite ärenden. Åt oss lite mat och sen köpte vi med oss lite fika och satt vid ån ett tag. Drog hem och slappade lite innan vi gjorde oss i ordning. Kollade lite på Let's dance och drack oss lite vin, mycket trevligt. Natta kom efter ett tag och så skjutsade hon oss till BJ sen. Vi dansade och hade trevligt fram till typ 2, då var det dags att gå hem tyckte jag. Somnade runt 5, inte bra!

Vaknade på lördagen lite trött då men lärde gå på stan. Milla var klar innan jag ens hade börjat göra mig i ordning men till slut var vi på stan. Träffade mamma och pappa lite och fick mig lite veckopeng, aldrig fel. Köpte med oss lite lunch till ån igen, inte skönt där dock.. Burrr.. Tog en liten prommis till Natta för att Milla skulle ladda mobilen. Sen til Kvarnen för lite shopping. Hem och segade lite men sen vare bara på'n igen bah.. Kolla Melodifestivalen, sen gå hem till Natta där det var mycket trevlig förfest och så ner till BJ igen då.. Dricka lite öl och sådär då, tiden bara flög förbi. Var kvar till stängning typ och så åkte Milla, jag och Johan hem till honom och åt lite körv med bröd då, mycket gott! Milla drog till mig ca kl 5 så det blev sent igen.. Jag var väldigt trött igår och vilade mest hela dagen. Låg i sängen och läste tidning och filosoferade lite mest.

Och nu har jag då lite feber, känns ju sådär.. Vill INTE bli sjuk på riktigt. Vilar lite idag och hoppas att det försvinner NYSS.

Kommentarer
Postat av: elin

Krya på dig vännen!

Postat av: Milla

Typiskt att det var då då :/

2009-02-19 @ 15:07:33
URL: http://millalaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Inte du oxå. Krya på dig!

2009-02-21 @ 11:00:16
URL: http://liwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback