driftproblem

Tre, abonnemanget, har något jävla fel som vanligt. Vilket gör att jag varken kan ringa eller sms'a. Ingen kan heller ringa eller sms'a till mig. Mycket frustrerande.

ÄVEN att de tydligen inte tycker att de behöver skicka ut fakturor till mig längre. Detta gör ju att jag till slut får en påminnelse på mobilen där det stå något i stil med Betala din räkning, annars stänger vi av ditt abonnemang. Liksom självklart ska jag betala, men då lär jag faktiskt ha en faktura också. Jag var in på Tre butiken på stan när detta hände första gången och han fixade fram OCR-nummer samt hur mycket jag skulle betala och det löste sig. Andra gången så fick jag påminnelse men dagen efter hade fakturan kommit, fast den ska komma typ 23-24 i varje månad, när jag fick påminnelsen var datumet typ 14-15 januari. När jag tog upp detta med en Tre-säljare sa han bara att i fortsättningen kan jag gå in på min Tre-sida och där hitta all info jag behöver för att kunna betala min faktura. Visst, det mesta fanns där, förutom själva beloppet som ska betalas. Känns som det mest väsentliga faktiskt..

Min slutsats, skaffa aldrig Tre som abonnemang!!

Kommentarer
Postat av: elin

blæ, sluta skriv sådær. det ær precis sånt dær som våra kunder på viasat ringer in om! INTE KUL ATT TA EMOT SAMTAL FRÅN ARGA KUNDER HANNA!

Postat av: elin

blæ, sluta skriv sådær. det ær precis sånt dær som våra kunder på viasat ringer in om! INTE KUL ATT TA EMOT SAMTAL FRÅN ARGA KUNDER HANNA! ;)

2009-02-03 @ 21:06:20
URL: http://elpejlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback