ännu en partyhelg (dom lär inte ta slut på ett tag heller)

Vilken helg! Är helt slut efter den men oj så kul.

Fredagen kanske man inte behöver diskutera sådär jättemycket då den definitivt inte var till min fördel. Men lördagen däremot, himla rolig.

Vilade väl mest hela dagen vilket var sjukt behövligt. Men framåt kvällen kom Milla hem till mig och vi åt lite McDonalds mat, båda var ruskigt hungriga och vi orkade verkligen inte laga någon mat. Tittade på Postkodmiljonären som börjar bli en liten vana. Sedan var det såklart Melodifestivalen (vad ska man titta på när det tar slut?). Vi drack en del vin och hade kul. Lyssnade på massa gamla skivor, typ absolut music 1995 eller något sådant.

Drog ner till Platina efter en hel del "Skynda er nu-sms". Rätt lång kö men oj vad det går undan där, inte direkt som på Bj. Väl inne är det väl lite dimma men jag vet att vi hade jäkligt kul med armbrytning och öl. Haha, manligt ska det va!

Sen påväg hem lärde jag ha lite hjälp då en man var lite väl på och då var inte Rikard o Danne sena att rycka in, tackar för de. Vi drog en liten fyllekebab på Gyros och så cykeltaxi efter det. Har inte skrattat så mycket på länge.

Hittade Milla halvt död i min säng dagen efter och fick till slut upp henne och vi tog en liten prommis till Rikard för maaaaat och film. Det blev Sällskapsresan, Snowroller. Mycket skratt då också, och jag blev även lite retad, inte snällt alls. Härligt med lite ångest sådär på söndagen (som även har växt till BIG TIME ångest)......

Nej men sammanfattningsvis, en trevlig helg!

Idag har jag hängt på Kaktuz mest hela dagen. Nu är det innebandy och i morgon babysim, så himla roligt!!

Kommentarer
Postat av: Me

Vadå e cykeltaxi kul? det e ju vinter?

2009-02-23 @ 21:52:30
Postat av: hanna

who are you?

Postat av: Linda

Haha du vet :P men jag har inte fått nått svar än, men det känndes bra.

2009-02-25 @ 08:51:02
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Milla

Den helgen då det inte är party.. Då måste man fått ett psykspel... Eller? Jag vet inte.. Det känns som att.. Nää, det finns inte i tanken.

2009-02-26 @ 02:18:03
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback