de går bra nu

Ojojoj nu är det mycket här. Är så himla glad hela tiden för mitt underbara jobb, mina underbara kollegor och mina underbara utbildningsvänner. Ni är bäst!!!

Igår efter jobbet drog jag med mitt blivande reklamationsgäng till Västberga för lite gokart. Skojar inte att om man var nervös innan så blev man det ju helt klart av den lilla "teorilektion" vi fick innan vi skulle köra. Hur som så kom jag sist, både i kvalet och i tävlingen. Men herregud, jag var väl glad för det. Drog till Söder för lite middag och sen blev de Skrapan och llite vin innan hemgång. Mycket trevlig utsikt, har aldrig varit fär innan. Och OJOJOJ vad jag gillar mina nya kollegor som de så fint heter. Tar ett tag att komma in i gänget men känner verkligen att jag är välkomnad. I like..

Nu är jag hemma efter en dag i Tobo. Min bror o jag är här, han dricker sig lite vodka med schweppers Caribez (eller varen heter) och jag tar lite vin som vanligt då.. Ut till Pipes och lite öl med bror nummer 2 med vän. KUL KUL :D



DE GÅR BRA NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback