tankar och sånt

Ska åka och kolla på en lägenhet i veckan. Ska bli spännande.. Lite avsides. Eller avsides o avsides, de tar väl kanske 10-12 min att cykla till stationen, så de är ju nära ändå. Vi cyklade förbi där igår, Nathalie och jag. Ser helmysigt ut så jag hoppas det är fint invändigt också.. I så fall är det inflytt omgående, stackars lilla pappa.

Satt och tänkte på de här med att ha flyttat hemifrån igår, hur man har förändrats sen man flyttade. Allt från att tvätta, laga mat och städa till hur man är mot sina föräldrar. Innan jag flyttade skulle jag aldrig ställa mig och göra en middag frivilligt, men nu kan jag tycka att det är rätt kul att laga mat. Gjorde en mycket smarrig middag i lördags till exempel, som Nathalie och Charlotte verkade gilla dessutom. Faktiskt kul att laga mat när man får bjuda andra.

Annars äter jag mest potatismos och fiskpinnar just nu. Liksom huuur gott som helst med hemmagjord potatismos. Igår testade vi även på att göra stuvad spenat, och de gick väl sådär, men resultatet blev GOTT! Smakade nästan precis som det gjorde när man var liten..

Den här veckan blir inte sådär jätteannorlunda mot de andra. Mest jobb och träning inplanerat. Ska dessutom träffa PT Fia på onsdag på gymmet. Det ska bli kul! Komma igång med lite nya träningsformer. Och så är det Moneybrother på Katalin på kvällen, kanske går på det. Och fixa p-piller på fredag, på tiden. Lanseringsfest på Platina ska vi hinna med också. Och Bellas födelsedagskalas! Så det var rätt mycket den här veckan ändå, med tanke på att jag inte kommer hem före 17 en enda dag. Men det är bra, då går veckorna fort.

Idag ska jag även träffa min kära ex sambo. Vi ska hem till mig och svida om till träningskläder för ett pass på gymmet. Styrkepass följt av lite egenträning. Skönt att börja träna pass igen, det passar mig mycket bättre än att träna på egen hand. Det är inte alls lika roligt tycker jag.

Även så längtar jag till i november då Tomas Andersson Wij spelar på Katalin. Det ska bli hur mysigt som helst, måste se! Han är verkligen helt otroligt bra och fina texter sjunger han också. Hoppas bara någon har lust att följa med mig då.

Något mer jag längtar efter är att innebandysäsongen ska börja. Kommer bli grymt kul med första matchen, som är mot Järfälla om jag inte minns fel. Det är en jäkla speciell stämning på de där matcherna och det saknar man rejält under somrarna.

Nu blev det verkligen mycket skrivet om, egentligen, ingenting alls..

Kommentarer
Postat av: sara

I like :) du kan ju signa upp mig på THOMAS andersson iaf, och även, om de inte blir katalin på onsdag, ska vi gå och se storvreta - gävle istället kanske? annars äre bara 9 dagar till premiären :D samt var äre för lägenhet, du får berätta idag!!

2008-09-08 @ 14:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback