ahmen orka bry sig då

Jäklar vilken helg det blev.. Stocken i torsdags och ångest hälsade på i fredags morse, men de var rätt lugnt ändå. Nathalie och jag fixade lite hemma innan vi packade ihop mina grejer och åkte till Stenhagen för att hämta upp Sara och råttan. Skällde lite på Sara för att hon levererat vissa osanningar :P Sedan begav vi  oss till min nya lya där vi packade in mina grejer, SAMT att vi åkte och hämtade min säng. Jävlit bra gjort av oss! Drog en liten bakismiddag på McD där vi även träffade IdolJohanna! Råttan fick ingen mat och folk skrattade åt henne, ingen bra dag med andra ord.

Flytten tog i princip hela dagen och sedan drog vi hemm till Natta efter att ha lämnat av Råttan i Stenhagen. Utgång nr 2 för helgen stod på schemat. Målet var Korridoren med Nathalie.. Sara skulle jobba dagen efter så hon stod över men hängde med oss innan hon skulle hemåt. Vi kom aldrig så långt som till Korridoren utan vi gick till BJ där vi träffade på Linda och hennes vän Saga. Trevligt trevligt.. Min cykel hade även fått punka, likaså Saras och Nathalies. Jävla irriterande faktiskt.. Men i alla fall, en bra kväll!

Dag 3 och jag vaknade relativt pigg då jag faktiskt tog de rätt lugnt där på kvällen.. Nathalie däremot mådde inte så himla bra men efter lite power nap och frukost packade vi in ytterligare ett lass med mina grejer och drog iväg, först till Gränby, men Nathalie pallade inte att gå in utan satt kvar i bilen.. Haha ojojoj vad hon mådde dåligt. Säkert inte körduglig för 5 öre heller. Sedan lämnade hon av mig hemma för att själv åka hem till sig. Jag fixade och donade lite i mitt nya hem och sedan mötte jag upp Sara och Johanna. Lotten kom senare och vi beställde pizza från CARAMBA. Grymma pizzabagara, de tog typ en timme och jag var hungrigast i världen. Typ kanske inte då, men... Mannen med pizzorna kom och vi förstod nästan inte alls vad han sa men fick i all fall ett medlemskort; Familjen Linnström.. hahaha.. Jaja.

Vid elva nånting kom en taxi och hämtade upp oss men jag hoppade av hemma hos Jossan där det var förfest. Även D kom men vi vart trötta och gick hem o sov.. Skönt faktiskt med lite mer sömn än en vanlig lördagkväll.

Igår hade Nathalie och jag en riktigt produktiv dag. Jag kom hem till henne mitt i hennes söndagsfixning. Vi flytta skåp och städade undan lite och ojojoj.. Sen tog vi våra cyklar med punka och gick ner på stan. In på Clas Ohlson och köpa sig lite laga-cykel-grejer. Gick bra och vi ledde cyklarna ut till 4-mackskorsningen för att pumpa. Ojoj, cykelfixarna (mycket stolta) i farten.. "Ni måste lämna in cyklarna nånstans för att få de fixat, de där kan man inte laga själv"... Jo TJENA. Vi fixar!

Cyklade till Daniel och tittade på tårta, mycket fin.. Not.. Sedan vidare ner på stan, in på Rififi, OJ NEJ, där sitter olämplig kille, ut igen, Natta lite sur, var himla sugen på pasta. Vi åt på Dragon Palace ist. Var väl sådär.. Sen hem, upphämtad av lilla familjen och till IKEA sedan hem och umgås med lilla Maija medans bröder sätter upp hyllor, går inge bra, fortsättning följer. Hem till Natta, hämta sig lite kläder och så hemåt, däcka i sängen.. Trött, tröttare, tröttast. Ändå nöjd, dagen var bra.

Orkade ni läsa det här lär ni ju orka kommentera med, tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback