summering

Men herregud vilken jäkla kul helg. I alla fall lördagen.. Men fredagen var helt okej med och började med att vi drog hem till Jossan där det vankades förfest, målet var att vi skulle till Platina men efter förfest hos Jossan och sedan även förfest hos en Andreas, så drog de andra till BJ medans jag gosade ner mig i sängen och somnade..

I lördags var jag även med Sara till en färgbutik för att kika på vad jag ska ha för färg i min kommande lilla lya (som jag även ska skriva kontrakt på idag). Inte det lättaste att hitta en färg som passar till hundra. Men ska kika lite mer idag när vi är där och kolla vad som kan passa.. Sedan stack Sara hem medans jag träffade mamma o pappa på stan för lite presentinköp + fika, ALLTID fika när pappa är med..

Vidare hem lite fixning och så till Jossan igen och den absolut roligaste förfesten på mycket länge! Vi lekte med barnens leksaker, sjöng snapsvisor och bara knäppade oss helt och hållet. Vinglade ner på stan och till nästa förfest och dit kom även Sara och Julia.. Lite sent ju för sig men vi stannade kvar ett litet tag medans de andra gick till Platina. Själv drog vi till O'connors och det var faktiskt hur kul som helst och ojojoj, kanske träffade min dröm-man BIG TIME där men han var upptagen, men efterfest blev det vilket var himla trevligt.

Igår unnade Sara och jag oss själva en riktig slappardag vilket innebar chips, dipp och läsk i soffan heeela dagen. Även pizza inhandlades på Wills senare under dagen. Nyttigast i stan, javisst.. Nathalie och jag åkte till Jossan på kvällen där jag kollade på bilder från kvällen innan och jisses vad roliga bilder!

Helg snart då..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha



helg snart då...

2008-09-15 @ 16:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback