regn regn regn

Det regnar, så in i helvete.. Jag hoppas att det har gått över när jag ska bege mig hemåt om en timme. Har dock varit hemma och hämtat min höst/vinter- jacka men den är inte så jäkla vattentät faktiskt. Det här vädret gör ju inte bara så att man blir halvt deprimerad, utan man blir så jävla trött också! Och frussen. Så himla frussen. Jag skulle vilja kasta mig på tåget till Uppsala, cykla i racerfart hem och sen krypa ned i soffan under duntäcket. MEN, ska ju på teater så det går icket för sig. Hoppas det är varmt inne på teatern. Annars blir det ex antal glas rödvin hemma.. Heheh nej, tyvärr inte det heller.

Kommentarer
Postat av: sara

alltså de är helt sjukt, gissa hur många grader vi har i huset? JUSTE, 18 JÄVLA GRADER. vem tror du sover i träningsoverall. kan du inte bli lite arg på blod så han kan höja värmen ;)

2008-09-09 @ 15:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback