polispolis

Glömde att berätta igår om när Nathalie och jag skulle cykla hem från Jossan i söndags kväll.. Vi kommer ut från porten och Nathalie låser upp sin cykel snabbast och hoppar upp på cykeln medans jag dröjer lite. Så ser jag en polisbil stanna vid Nathalie och de pratar lite.. Så kommer jag och bara flinar, för jag hör att de säger något om cykellyse.. Haha, då är det två unga, manliga poliser som stoppat oss för att vi inte har cykellysen. Så vi får gå med cyklarna hem. Vi gjorde det ett litet tag innan vi cyklade vidare, utan lyse! Så jäkla kul vi hade åt den lilla händelsen..

Kommentarer
Postat av: Linda

hur gick de med nya lägenheten? har du flytta in än?

Postat av: Linda

härligt! ja de får verkligen bli preliminärt som jag bokar de, för nästa fre är de beräknar att lillebror ska komma så då vill jag inte vara ute och snurra som du säkert förstår. puss

2008-09-16 @ 11:51:14
URL: http://liwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback