myspys

Fint väder och humöret blir på topp! Härligt.. Även nytt kontor med RADIO, ojojoj. Och utsikt UTÅT. Inte ut mot produktionen alltså utan ut, mot skog och bakgård förvisso, men ändå ut.. P3 går varmt här och det känns lite som förra sommaren när jag jobbade med Elin. Oj, så kul vi hade!

Efter jobbet idag lär jag gå på stan och lämna tillbaka en dress som inte direkt var en 10-poängare när jag väl kom hem. Kan ju för sig vara så att de är för sent, eller är det någon som vet hur länge Åhlén har öppet köp? Sedan träning och så hem till min nya bästa vän TEVEN.

Är det något som är helt underbart skönt är det att lägga sig i soffan under en filt med stora kudden, tända lite värmeljus och titta på en film.. Ojojoj vad mysigt :)

Kommentarer
Postat av: sara

TV FOR LIFE :)

2008-09-04 @ 11:05:44
Postat av: Linda

vadå för mail? har du skickat nått idag? jag är nämligen inte på jobbet idag. jag är hemma för att jag har varit på sjukhuset. Vad skrev du då? Puss

Postat av: Linda

Ok. måste ha glömt att svara häromdagen, sorry. de är så stressigt på jobbet. ikväll ska jag bara vara hemma och ta de lungt och imorn ska jag och Fredrik hem till hans föräldrar och äta middag och festa lite.

Ha de så kul ikväll gumman!

2008-09-05 @ 16:48:57
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: sara

UPPDATERA :)

2008-09-08 @ 11:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback