lite helgplaner

I morgon är det Stocken, det vet ni väl? Jag vet det, nu när jag har blivit en liten nationsråtta. På fredag är det premiär för korridoren, det vet jag också. Det vore trevligt, men eftersom fredags-sällskapet inte har kår leg (Guds gåva till människan) så blir det mest troligt BJ. Inte heller helt fel.. På lördag är det gask. Eller stavas det Gasque? jag vet fan inte, så den som känner sig manad att informera, please speak.

förutom alla dessa roligheter så är ju projekt Renovera lägenhet på gång. Idag ska det köpas målarfärg och alla djävulska verktyg som behövs för att måla fem väggar i Uppsalas minsta lägenhet.

Om det blir någon inflyttningsfest? Det är givet.

Kommentarer
Postat av: Linda

när blir de inflyttningfest då? puss

Postat av: Johanna

Jaaa röj på lördag! :D

2008-09-24 @ 10:05:05
URL: http://johanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Norrlands!! 04-gasque! tror dock det kommer va mkt folk så vi får nog dra dit rätt tidigt! Nej jag bangar imorn tror jag... men om 2 veckor tillåter mitt schema ännu ett stocken! ;)

2008-09-24 @ 23:27:23
URL: http://johanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback