hur ska man kunna veta?

Hur ska man ta reda på vad det egentligen är man vill hålla på med? Jobb, på fritiden osv. Plugga, när ska man börja med det, och framförallt, VAD ska man då plugga? Jag vet inte alls vad jag vill bli, alltså vet jag inte vad jag ska plugga för något. Hur tar men reda på det?

Jag har ca två månader kvar på mitt jobb, därför börjar det bli hög tid att leta på ett annat jobb. Men då blir man osäker på sig själv. Vad kan jag egentligen? Finns det något jobb jag har kvalifikationer för? Jag vill ha ett liknande jobb det jag har nu. Lagom kundkontakt, jobba självständigt och kunna bestämma mycket själv över när var och hur man gör saker.

Nej, att veta vad man vill veta är fan inte lätt.

Kommentarer
Postat av: sara

svarar imorn ;)

2008-09-23 @ 13:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback