full fart bah

Nu har jag varit själv på min avdelning i lite mer än två veckor.. Jag har verkligen inte varit produktiv alls. Det kan man tycka vad man vill om. Själv tycker jag att det har varit dåligt av mig, men att det ändå har varit rätt skönt att bara glida runt..

Nåja, i morgon kommer min första kollega tillbaka. Hon har varit mammaledig i ett år nästan. Så idag har jag förberett en del åt henne. och jävlar vad jag har jobbat. Igår och idag. Under hela min tid här på Munters har jag nog inte jobbat lika mycket som igår och idag.. Eller jo, det har jag såklart. men det var ett tag sedan, så jag minns inte. Nu kommer det fortsätta på det viset för nu är det höst och på hösten är det mycket. Bl.a en extern revision som ska planeras. Jag fasar lite för den.. Inte för min egen skull, utan för företagets skull. Men jag hoppas att vi fixar de..


Nu ska jag snart gå hem, har lite ont i huvudet. Blev sent igår. men jag kom upp före sex i morse med, bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback