djäknegatan 24 Uppsala

Igår fick jag mitt antagningsbesked till kursen som Charlotte och jag "ska läsa".. Kul! Idag, tror jag, går vi och skriver in oss på V-dala. Och på torsdag blir det nationspremiär för mig. Herregud så roligt!! "Jobbar hemifrån" på fredag, då ska jag även passa på att måla i min nya lya.. Oj, vad jag ser fram emot att se det färdiga resultatet!

På fredag ska jag försöka locka ut min dröm-man. Om jag lyckas, då blir jag glad. Och på lördag morgon drar jag ned till Örebro. Lite rehab-bort-från-stan.. Rätt skönt, även fast jag vet att jag kommer klättra på väggarna på lördag kväll.

Även så förlorade Storvreta idag, (jäääävla sopor.... )
Men den här: 
http://www.storvretaibk.se/Artikelarkiv.asp?ArticleID=1239& mannen, han kan gå exakt hur långt som helst!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaa, stocken imorn! party a la visby!!

Postat av: sara

klart ja gör!!

2008-09-17 @ 13:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback