dålig dag

Idag känns inte som någon vidare bra dag.. Det började med att jag sov sjukt dåligt och då är man inte direkt pigg när klockan ringer strax före 06. När jag kom till Tobo regnade det och jag blev blöt som en katt, very sexy, nej. Punka vare på cykeln med.. Kul morgon alltså!

Igår tränade jag första styrkepasset för i höst och JÄKLAR vad skönt det var. Har saknat det rejält kom jag på då. Men så kan jag inte träna idag och då blir jag lite sur faktiskt.

MEN, ska på teater med mamma och hennes vänninor ikväll. Trevligt faktiskt! Inte för att teater är det bästa jag vet, men det ska ändå bli mysigt att göra något annorlunda. I morgon ska jag träffa Fia på gymmet och efter det hoppas jag på att det blir lägenhetstitt. Därmed blir det varken Moneybrother på Katalin eller innebandy, men förhoppningsvis blir det i stället lite fotboll!

Och om en vecka är det premiär för Storvreta. Så sjukt kul.. Sara och jag ska gå (hoppasjag?), Patrik följer säkert med också och så ska jag försöka få med Nathalie om hon inte jobbar..


Kommentarer
Postat av: sara

skulle jag banga (!!!??!?!?!) tror inte de va ;) synd de inte blir ngt imorn bara, men men, hoppas lägenheten är kanoners! asså ja kmr ju inte kunna köra bil idag, arslet är typ bortdomnat :S

2008-09-09 @ 09:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback