Bourne...nånting

Var hos Johan igår och tittade på Bourne nånting, tydligen äre väl typ 3-4 filmer.. Och innan filmen så va jag bara såhär att Ahmen guud vad kul att se den filmen, verkligen, not.. men okejdå, vi gört väl då.

MEN, sen visade det sig att den var väl rätt okej då. Mest bara för att jävlar i min lilla låda vad smart han var, den där Bourne. Jag vart faktiskt väldigt imponerad och man kan ju undra varför vissa ska få bli så smarta (okejjagvetdetärfilm) och andra blir liksom inte fullt lika smarta.. Jag tänker på CSI också, vilket ju för sig är en serie, men ändå. Det finns ju personer som är sådär smarta!

Och de är ju..bra.. eller nåt :)

Kommentarer
Postat av: bella

I söndags var det bourne identity och igår bourne supremecy och den sista filmen heter bourne ultimatium. De är skit bra alla tre. :):)

2008-09-30 @ 12:29:57
Postat av: hanna

När visas den sista då? :)

Postat av: Bella

Jag vet faktiskt inte. det verkar som att dom inte ska visa den på tv. Den är inte så jättegammal så det är väl för dyrt att visa den. Var in på tv3 hemsida och det verkade som att dom bara skulle visa de två första. skit dåligt.

2008-09-30 @ 13:42:06
Postat av: hanna

SKITDÅLIGT JU :)

2008-09-30 @ 14:28:57
URL: http://ladystardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback