vad håller jag på med egentligen

Igår var en väldigt bra dag.. Solen sken största delen av dagen och jag var pigg och på bra humör. Jag fick en massa gjort på jobbet och kände mig väldigt nöjd..

Idag, regn, trött, less.. Allt dåligt på samma gång ungefär. Ont i tanden ahr jag med. Har aldrig haft hål, men det ska väl komma nu när man precis fyllt 20, såklart.

Jag hatar att känna känslan att Jaha, vad vill jag egentligen? E G E N T L I G E N, alltså.. Då är det lika bra att lägga ner. Det ska jag göra. Det är mest rätt. Tror jag.

Nej, nu hoppas jag att dagarna går fort och att det blir fredag efetrmiddag. Inget planerat men helg är ju ändå helg. Vi håller de lite öppet, liksom..

Kommentarer
Postat av: Milla

nää, ska börja med mirrors :) Kom hem nyss, inget sluta tidigt idag heller.. Är sugen på att gå ut imorrn.. Så?

Postat av: Linda

Hej, ok. jag vet inte om jag hinner det. Jag åker nog hem och softar lite så kommer jag till dig sen. Puss

2008-10-02 @ 20:57:21
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja fast idag är det min dag! De ska bli jätte kul att träffa dig ikväll. Jag ska komma ihåg presenten nu :) Jag åker hem direkt efter jobbet och vilar lite äter sen cyklar jag till dig med Maiky. Du får höra av dig när du ätit klart. Puss

2008-10-03 @ 10:00:45
URL: http://liwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback