vardag igen då

Jaha, helgen över, vardag igen.. Sol i alla fall, härligt.. Mina skor är dock fortfarande blöta sen igår.

Igår kom händiga Hanna fram och skruvade ihop en hylla, de ni. Kanske inte det allra bästa resultatet, men det skyller jag på tillverkarn av hyllan. Tv har jag fått låna av familjen Björkman med, inte helt fel. Så igår blev det film, chips och saft, först ensam men sedan i sällskap av världens bästa Nathalie.

Även att i fredags fick jag en försenad födelsedagspresent. Två urgulliga äggkoppar! Faktiskt himla sött :) Tackar Linda! Så nu ska jag försöka få över ex sambon på lite äggmys. Även Johanna vill komma och hälsa på hos mig. Och Johan med, om han kan släppa segheten! Och Charlotte såklart. Ojojoj, värsta trevligt ju :)

Kommentarer
Postat av: ex-sambo

PAX FÖR ÄGGEN! även kolla upp kryssning nu! så gör ja de med, bra bra bra :)

2008-10-06 @ 10:19:36
Postat av: sara

haah ja :D o han kände igen mig också,tror han har en secret crush på mig! men okej vad tråkigt med milla då, men ja hör med dom andr.a ja skickade även ett påminnelse sms till johanna linda m.f idag så hoppas dom hör av sig innan imorn annars blire en tremannakryssning ;)

2008-10-06 @ 12:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback