tågproblem

En sak med att åka tåg, förutom att de ALLTID är sena, är folk som pratar för högt. Det finns lite olika kategorier. Ta "småtjejer" som exempel. Dom som ALLTID pratar högt, med ljus röst, med tuggummi i munnen och om allt som resten inte vill höra om. Eller kanske dom som pratar fööör högt i telefon. På 30 min kan man få veta precis allt som den människan, tackar. Sen finns grabbgänget, som bryter på en dialekt som dom egentligen inte har! WHY? Det låter förjävligt.

MEN,

värst av allt. Något nytt. Dom som VISKAR! Så jävla irriterande. Jag satt på tåget i morse och hörde något som lät typ, Shchhshshh.. Och så igen, Shcchchhh.. Så lät det HELA RESAN! Hela vägen till Örbyhus, en station före Tobo alltså. Då reser sig personen i fråga upp och VINGLAR ur tåget. Det var en jävla alkad TANT! Som har suttit och viskat hela resan.. Så otroligt störande. Jag borde ha bytt plats, jag vet, men nu var jag rätt nyfiken och ville veta vem det var.

Svaret var inte direkt värt att vänta på men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback