svinkallt

I morse var det verkligen kallt ute, men bara av att åka 5 mil norrut märker man stor skillnad. Här i Tobo är det verkligen SVINKALLT! Stor skillnad mot i stan..

Även att nu när jag inte har någon cykel i stan så får jag gå till stationen på mornarna, vilket faktiskt är himla skönt.  En liten morgonprommis i kylan är icket helt fel!

Och så har ju min kära ex sambo gått och fått jobb i Sälen.. Skitkul absolut, men Sara my darling, jag kommer sakna henne sååååååå mycket :( :( Vem ska nu komma hem till mig på söndagarna och bara ligga som en strandad val framför teven? NEJ, inte kul att tänka på, men såklart JÄTTEKUL för hennes skulle :) Och det går ju faktiskt att ringa! Dessutom ska jag försöka komma upp och hälsa på minst 1-2 gånger.. Det är lite av ett måste faktiskt! Lärde köpa mig ett par nya skidor också tror jag alldeles bestämt.

Har även fått till det rätt bra i min lilla lya. Skulle kunna lägga upp någon bild på hyllan som jag helt ensam skruvade ihop.. resultatet blev väl inte skitbra, men ok. Jag hävdar bestämt att felet inte är mitt utan tillverkarens, men jag börjar bli rätt osäker..

Kommentarer
Postat av: sara

haha hanna då, strandad val var väl att överdriva . NOT :P nemen de e bara 5 månader, WE CAN DO IT ;) men du LÄR komma upp o hälsa på, är verkligen ett måste!

2008-10-08 @ 08:53:03
Postat av: sara

vadminnsduavforrasasongenavbondesokerfru?pa0=22&pa1=23&pa2=5&pa3=17&pa4=8&pa5=11&pa6=20&pa7=21&qno=7&next=Se+resultat&mpoll1622722.mpollsubmit=dummy&pollAction=display" rel="nofollow">http://www.tv4.se/1.622722/testvadminnsduavforrasasongenavbondesokerfru?pa0=22&pa1=23&pa2=5&pa3=17&pa4=8&pa5=11&pa6=20&pa7=21&qno=7&next=Se+resultat&mpoll1622722.mpollsubmit=dummy&pollAction=display



ÄR MAN GRYM ELLER ÄR MAN GRYM! IKVÄLL SMÄLLER DET. ta med antennsladden hem ikväll och titta :)

2008-10-08 @ 10:09:28
URL: http://sararan.blogg.se/
Postat av: sara

men oj när flyttar hon dit, samt vad ska hon göra där och när flyttar hon :)? jasså ska ni ha kunddag ikväll för det är ju premiär IKVÄLL :D

2008-10-08 @ 10:40:44
URL: http://sararan.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack så mycket! Det är otroligt vilket underverk som har kommit ut till denna värld. Är en stolt 3-barnsmamma :-)



Ska lägga ut lite bilder på honom, men du har ju redan sett lite av honom på Lindas sida.



Ha en härlig dag!

2008-10-08 @ 12:12:59
URL: http://helenasliv.blogg.se/
Postat av: sara

ah men troru jag är seriös eller ;)

2008-10-09 @ 09:56:23
Postat av: sara

jo verkligen, skitlika ;) HÄRLIGT KRYSSNING HERE WE COME

2008-10-09 @ 11:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback