so long

Fruktansvärt trött. har bara jobbat sen 13 idag men det känns som en evighet.. Var hos Johan hela eftermiddagen/kvällen igår och bestämde rätt tidigt på kvällen att det nog var dags att ha lite sovmorgon, dom är ju som bäst på måndagar. När klockan blev mer och mer (och jag inte alls var sugen på att sova) kom jag på att det nog var lika bäst att ta ledigt hela förmiddagen. Så sagt och gjort, jag blev kvar över natten och hade kanske skönaste sovmorgonen på länge, medans vissa fick jobba i stället, hoho..

Och i fredags, hur gick de med det tro? Joråsatte, de gick finfint. Var på bio, sen till Bullitt och åt sig lite. Och sedan, hör och häpna, gick jag HEM! Klockan var strax efter 22 när jag kom hem. OTROLIGT SKÖNT! Fick lite samtal på natten där och ingen trodde på att jag var hemma. vaknade kl 7 på lördagsmorgonen, utvilad som tusan och gick ner i tvättstugan, slängde i lite tvätt, sen in på kaffe hos grannen (låter ju helt galet egentligen) och så till gymmet. hu rskönt som heslt, inga där och faktiskt jätteskönt att träna så tidigt på morgonen. Hem och städa, diska och äta sig lite frukost (yoghurt, musli, macka och juice=WoW). Sen ner på stan o träffa lilla Norskan och Sara. På kvällen till nathalie på förfest och så vidare till Platina. Trevlig helg så tacka alla inblandade!

Ska snart dra hemåt. Sara ska komma förbi och vi ska iväg och träna tillsammans.. De var längesen. Ska visa henne nya gymmet som ligger vid mig, väldigt nära och bekvämt, bra och allt de där.

ÄVEN, längtar himla mycket till Tomas Andersson Wij på Katalin nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback