min familj, och jag

Det känns fint att man är omtyckt av familjen.. Det läggs en hel del kommentarer om mig har jag märkt.

Som här i helgen när jag var till Draget med mamma och pappa. Jag testade en soffa, HIMLA skön faktiskt. Så jag sa till dom att Köper ni den här soffan så flyttar jag lätt hem igen!! Pappa: Jaha, då ska vi INTE köpa den alltså...
AOUCH!

Och nyss skickade jag ett sms till min bror och frågade om han var hemma, vilket han var, varpå jag skrev att KUL, då syns vi snart! Lillebror: Lite som att säga till en älg att du ska skjuta den....


TACK! Självförtroendet skjuter i höjden..

Kommentarer
Postat av: taja

HUR SMAKADE SMÖRGÅSTÅRTAN DÅ!?

2008-10-22 @ 10:06:46
Postat av: johanna

haha klockrent. :P



ska vi traffas snart? :)

2008-10-22 @ 11:09:12
Postat av: sara

yes är på jobbet :) slutar 14.45 dock! försökte ringa dig tidigare men du svarar inte som vanligt ;)

Postat av: elin

haha detta inlägg hade jag missat. HAR TAGE GÅTT O BLIVIT LITE KÄXIG PÅ SISTA TIDEN? haha

2008-11-04 @ 21:20:50
URL: http://elpejlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback