lugn fredag

De flesta som känner mig skakar säkert på huvudet och likosm Jovisst, eller huuur.. Det sporrar mig lite extra att faktiskt ha en lugn fredag då. tackar! Det behövs, kan jag lova.. Jag har inte haft en lugn fredag på jag vet inte huuur länge.

Tanken är att Sara och jag ska på bio, Patrik 1,5. himla mysigt faktiskt.. Sen går vi och äter nånstans, men eftersom Sara ska upp very early i morron bitti så blir det lugna gatan. Nathalie kommer bergis ringa och tjata dit mig, men jag ska satsa på morgondagen i stället. Om någon fortfarande vill gå ut då (?).

Så i stället för att sova bort halva dagen i morgon ska jag upp och träna, städa, tvätta och sådant som amn annars inte riktigt har lust med. Hade dygnet haft ex antal fler timmar hade jag nog slagit till på ett besök i Tobo, men så blir nog inte fallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback