hold on be strong



Ensamma dar, väldiga värld,
orden ekar i hennes röst.
Ingen sömn och inga svar.
Ingenting kvar mer än ett rostigt svärd,
som hugger och vrider sig i ditt bröst.
Vi ses på hjärtats bar,
det här är brustna hjärtans höst.



Känner att jag inte har någon kontroll över vad som sker just nu.. Det är så mycket på samma gång och jag vet inte var allt ska ta vägen. Mycket tankar som snurrar. Skulle vara skönt med lite stabilitet..

Ska i alla fall vara med Sara ikväll. Vi ska till Fyrishov och hänga på deras relaxavdelning. Det ska bli väldigt skönt.. Bäst att passa på att vara med henne innan hon flyttar iväg nu. Åker ju på kryssning på torsdag dessutom. Det ser jag fram emot mycket! Bara umgås med tjejerna och ha kul! På fredag när vi kommer hem är jag sugen på att testa nya stället Teatern. Vi får se hur det blir med det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha... isåfall måste jag ha moraliskt stöd av min "soulmate"

Postat av: sara

MEN JAG HAR VÄL ALLTID FÅTT FLER KOMMENTARER ÄN DIG, AND U KNOW IT! men så fåre bli. nystart vid sälen. DEAL WITH IT PUSSY ;);)

2008-10-29 @ 11:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback