grey's anatomy



Idag har jag bara suttit i möten, känns det som. Någon timme på morgonen hade jag och en halvtimme efter lunch. Ska sluta om en halvtimme ungefär, så nu lärde jag skriva av mig lite.

Det är sån här släktträff i helgen.. Pappas sida. Fick lite försmak på det igår när vi var hos farbror som fyllde sextio år. Nejmen det kan bli kul. Det tror jag. Släkten ju..

Och nästa vecka, då är det dags för kryssning. Faktiskt ska det bli roligt, att komma bort lite + få lite längre helg.

Något som jag även kom på är att ikväll är det Grey's anatomy!!! OJOJOJ vad jag har längtat.. Kanske så att jag blivit en liten tv-nörd, men herregud, det bjuder jag väl på då. Vad ska man göra när man kommer hem då? Liksom lite slentrian mina vardagar blivit då. Jobba jobba jobba, tåget hemåt, hem byta om, iväg och träna, komma hem o göra sig lite mat, duscha och så däcka i sängen framför teven. KUL! Jaja, de är det bittra arbetslivet va?

Kommentarer
Postat av: Johanna

VAD BRUKAR MAN GÖRA MED SYSTEMETVAROR HA DOM SOM PRYDNAD KANSKE??

Postat av: Johanna

Bättre upp, 20-årsfest på lördag!! vad ska hanna göra i helgen då?

2008-10-23 @ 16:25:36
URL: http://johanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det lät ju mkt trevligt men jag jobbar 17-22 :( Blää!! Kom förbi på en big mac istället vetja, hahaha ;) partajet är i ekeby, två av mina vänner fyller 20 imorn och på söndag så det blev en kompromiss där på lördagen så att säga. Vem ordnar släktkalas då?

2008-10-23 @ 19:01:51
URL: http://johanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback