badkläderna på

Var på Fyrishov och badade igår, med Sara. Vi valde relaxen, för där fanns det möjligheter ska ni veta.. Ångbastu, vanlig bastu, gym, bubbel, äventyrsbad och simhall. Satt mest i bubbelpoolen, men hann med en sväng till simhallen också. Självklart ville vi testa ångbastun med, som vi tidigare på vårat gym varit lite fundersamma om.. Gick knappt att andas i den jäkla bastun, så vi gick till nästa som var typ nån "tropisk bastu" med lite solstolar och nån planta. Inget vidare de heller så vanliga bastun fick bäst betyg. Jag ville bada i äventyrsbadet men de var så jävla mycket ...ungar där så nej, det får bli nästa gång.

Idag ska jag i alla fall uträtta lite ärenden, typ systemet min bästa vän. Sen ska jag gå och träna och BASTA efteråt.. Alltså hur skönt är det inte va? Man känner sig väldigt ren efteråt tack så mycket. Klockan 21 börjar Greys anatomy med. Kan vara min favoritserie faktiskt! Och sen lärde jag packa också, till kryssningen. Ska ha med mig lite smått & gott. Även bastu på fredag också, på båten, så DO NOT FORGET YOUR BADCLOTHES, vänner :)

Kommentarer
Postat av: sara

de lär göras om :) men du hur ska du lyckas basta på gymmet idag i ångbastun när du inte pallade mer än 2 minuter i den vanliga bastun igår va ;) men ja håller tummarna, lr förresten kanske de e vanlig bastu där`? KUL ATT DE SKA VARA STORM IMORGON DÅ! håll i hatten :) ses imornö jag missar greys och bonde :(

2008-10-29 @ 16:12:34
Postat av: Johanna

Vadå fegis det är ju visst kvar!! Ses imorn alkis!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback