äntligen fredag



...och jag ska klippa mig idag, inte en dag för tidigt.. Var hos Jossan igår och hon liksom Hanna, när ska du klippa dig egentligen?? Så I guess att det är hög tid att görat nu! :)

Slutar redan 13 idag och OJ så himla skönt! Så tråkigt när man kommer hem typ 18 och så är de stress stress om man ska iväg på något.. nu kan jag bara tare lilla lugna hela eftermiddan :) Ska möta upp Milla och så ska vi väl strosa lite på stan om hon inte är klar.. Jag lärde väl iaf köpa nånting som vanligt. Och planerna för kvällen är väl lite lösa, vi ska dricka lite vin har vi i alla fall bestämt. Men ta de relativt lugnt ska jag göra, då de är släktträff i morgon. Lär visa mig från min bra sida liksom! hehe..

Igår fick jag även mitt lönebesked, och skoja inte att jag blev happy när jag såg att jag har 8 semesterdagar kvar att ta ut. Så dom ska utnyttjas innan jag slutar, om en månad..

Ja, och de då.. Kul att sluta. har ingen aning om vad jag ska pyssla med. så har någon ett jobb som kan passa mig, so PLEASE let me know :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad är det där för jävla bild?? Haha. Ses sen!

Postat av: Johanna

Ett utmärkt förslag är att ta ledigt den 7 november, say no more.. :P

2008-10-24 @ 13:43:41
URL: http://johanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback