huvudvärk

åt en mkt god lunch hos Charlotte idag, tackar! lasagne med fetaostsallad. :)

Nu har jag inte tränat på sjukt länge, sara förbjuder mig för att jag ska bli frisk nångång. har varit hostig alldeles för länge och lärde väl gå till en doktor snart. Men jag vill träna nuuu! sara tränar som en galning den här veckan och jag b´lir så avundsjuk. JÄVLA hosta försvinn!!

I morgon ska Charlotte och jag gå ut är det tänkt.. Den som vill får följa med, LITEN förfest på DAG H!

även att jag saknar den här lilla tjejen:


lite arg då..

Kommentarer
Postat av: sara

haha ah men skyll på mig bara gör de!! jag har bara rått dig om att inte gå på spinning, men maskiner och sånt kan du ju köra, inte särskilt ansträngande :P sen att hostan inte försvinner kanske beror på ditt (mitt också) leverne! så ligg hemma och vila så kmr den nog försvinna, men hur roligt är de liksom . narj... men skyll inte på mig kvinna. det är sunt förnuft bara ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback