Updates

Onsdag: Vaknade hos Nathalie. Sov där av praktiska skäl, det var mycket skönt! Så slapp jag gå upp så tidigt hemma. MEN, vaknade av ett sms tidigt och vi somnade inte om. Och där börjar min trötthet ta form. Alltså, upp tidigt, grötfrukost, sminkning och fixning sen bar det av ner mot stan. Vi mötte upp våra vänner och gick mot ån för att se den klassiska forsränningen. Skapliga platser intogs och drickan började flöda. MMS- rapporterade till stackars Sara som satt inne på jobbet denna dag. Vid elva ungefär sprack det tunga molntäcket upp och det blev SÅ JÄVLA UNDERBART VÄDER! Kan ha varit det bästa aprilvädret någonsin. Solen värmde rätt bra kan man säga.. Vi köpte varsin sallad och satte oss i Stadsparken. Efter några timmar där fortsatte vi till Ekonomikumparken där det var SJUKT mycket folk. Där tillbringade vi resten av eftermiddagen. Charlotte och jag tog med oss en kundvagn som vi hittade på, och drog in mot stan igen för att möta Sara som slutade jobba. Vidare till Nathalie för lite fixning och sedan till Johanna för grillning.. Resten av kvällen är lite av en dimma för alla. Men en mycket trevlig dag var det!


Torsdag: Något sliten vaknade jag upp. Micke, Anna och Maija kom hem samtidigt som mamma och pappa åkte till Örebro. En väldigt lugn dag blev det som avslutades med grillning och mängder av öl ("Micke: Wohoo FF").


Fredag: Ännu mer sliten tog jag mitt pick och pack och flyttade in till stan. Lillebror Patrik hjälpte till såklart och senare på kvällen fick vi hjälp av Saras pappa att handla mat. Det blev JÄTTEmycket mat. Kan nog säga att jag aldrig sett så mycket mat på samma gång. Typ. Vi åkte hem till nya lyan och packade upp allt och tog även några öl för att chilla ner så mycket som möjligt. Hehe. Det tar på krafterna att flytta..


Lördag: Klockan var ställd denna morgon då Sara och Jullan skulle tatuera sig. Vi var där till tolv och Jullan fick börja. Jag tror att jag var mer nervös än dom och mådde faktiskt lite illa. Men hon var så duktig så och Sara också. Bådas tatuering blev jättefina så det var väldigt lyckat. Sen gick vi hem och började med lite mat. Det blev kycklingfilé och klyftpotatis, mycket gott faktiskt. Efter det gick vi ner till Santorini för lite alkoholintag medan vi väntade på Linda. Senare kom även Charlotte och vår kväll slutade på Etage, av alla ställen. Haha! Vi hade dock himla kul så det var värt det.


Söndagen sovs bort ganska bra, sedan vart det IKEA för lite shopping och sen var vi rätt trötta. Men ändå är jag som allra tröttast idag. Helt sjukt trött faktiskt! Vaknade kl 4 och kunde inte somna om.. Tog 6,19 tåget till Tobo för att jobba, och nu sitter jag här.


Kommentarer
Postat av: sambo

haha gumman lilla jag hörde dig ally, men de gick så bra o somna om, sov tills nyss!! asså du drog kl 06, måste köpa sömnpiller till dig :P lr du va nog bara nervös inför cyklingen, men de va nog bra att vi tränade igår ;) jaa men okej träning 17.30, sure, förstår du är trött asså, haha stackare! hoppas matlådan smakar :) nu ska jag diska!

2008-05-05 @ 11:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback