take me away

Take me away
Take me away
I've got nothing left to say
Just take me away

Kommentarer
Postat av: sara

haha nej allså de går på typ 6 minuter på topp! så sluta stressa kära du :) hahha shit hade du, JOBBIGT. asså jag tar verkligen sats på morgonen och hör jag ngt ljud så står jag kvar till de blir tyst igen. haha fan vad i är töntiga. nu tror inte ja att dom kmr komma :) även GOD DAMN IT vad jag var trött imorse. vakna. znooza, gich upp, somna på soffan. TRÖTT TJEJ.

2008-05-21 @ 10:38:02
Postat av: sara

ja men att följa ljuden tror jag kan vara en bra idé ändå, mean hör ju så lätt när ngn är i korridoren :P ja asså jag vet, men tror jag var så trött för jag sov liksom över gränsen än de normala, så då blir man trött istälet. e nog bättre o börja 8. naej inge vatten :S men drack te o käkade jordgubbar nyss, de e nog också lite bra! men hanna du lär gå o dricka massa nu o ta lite luft för huvudvärk är aldrig kul! jag lärde liksom byta plats o nu har ja inte ont i huvudet :) o du kanske måste dricka mer :p även att ja fick mitt lönebesked idag. mkt som lär kosta gratis denna månad!!

Postat av: Milla

Haha, ovanligt att du inte minns nåt ;)

2008-05-21 @ 14:10:34
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback