svammel

Jag är så trööööööööööööööööööööööött. Vill bara hem och kasta mig i sängen! Men neejdå, lärde ju jobba klart här, även fast jag inte får något gjort. Jag sitter bara, nästan som apatisk och stirrar framför mig. Och så gick jag in på Arlas hemsida för att get some inspiration, lär ju börja laga mat nu när jag flyttat =) inta bara pasta hela tiden!

Men så är man ju rätt så lättlärd med. Sara och jag cykeltränade lite igår. Det BÖR man göra om man aldrig har cyklat i stan förr. Vågar nog även påstå att Sara kan vara den bästa cykelläraren med. Vi cyklade i lugna områden, och hon visade hur man får göra och hur man inte får göra, och vad man bör göra. Typ att man inte cyklar två bredvid varann, hur mycket man än vill prata med varandra. Och så att man lärde sträcka ut armen om man vill svänga åt ett håll så bilarna vet. Finns säkert mycket mer att lära, men det tar vi en annan dag. Huvudsaken är att jag kan cykla själv till stationen.

Men igen då, fy fan vad trött jag är.

Kommentarer
Postat av: sara

hanna idag äre jag som är död :s
vetetusan vad de e, sov ju som en stock liksom! men jag liksom nyser och snorar as mkt, har vi pollen i lägenheten trordu? även så tog de mig 8 min från vår dörr till jobbdörren . NIIIICE! hann du med tågeT?
du tränar direkt efter jobbet idag annars va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback