sommarjobb

I år ska jag inte sommarjobba, utan äntligen ska jag få ha semester. Men förra året sommarjobbade jag tillsammans med Charlotte, Elin, Evelina och Maria. Mycket kul faktiskt!

I år är det dock bara Charlotte som ska sommarjobba, eller det är int eså bara, men ni förstår :) Jag kommer ju jobba en del i sommar även om jag får semester och det skulle vara kul om vi var samma gäng i år med. Fast å andra sidan ska det blir jääääkligt kul när Charlotte kommer hit.. Very softisch! Dagarna går något snabbare faktiskt. Det längtar jag efter.


Något jag längtar efter ÄNNU MER är Rhodosresan. Det har liksom varit så avlägset men snart åker vi, det är mindre än en månad kvar nu. Så himla skönt!

   

image188

Kommentarer
Postat av: Eve

Du kommer saaa sakna mig i sommar :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback