sol

Vilken helg! Det måste bli skärpning med detta festande.. I fredags var de förfest på DAG H, mycket trevligt. Dock lite väl livat ute i korridoren, inget mer sådant. Vi vill gärna bo kvar tiden ut.. I lördags var man rätt sliten igen, MEN lite mat på det och en dusch så ordnade det sig. Jag cyklade iväg till Johanna och sedan vidare till Jossans hårsalong där det var fest för Natta och Emelie som fyllt/fyller 20 år. Faktiskt himla trevligt om man frågar mig. Sent i säng och vaknade tidigt och så kom Saras lilla hund Kylie som jag var hundvakt åt, då familjen Björkman åkte till Linköping. Vi åkte med Anna, Micke O Maija till Tobo och tillbringade dagen där. Gick så bra så..




Har suttit och läst igenom gamla blogginlägg. Blir nästan lite generad av allt knäppt jag har skrivit. Jaja, det var förr.. Läste även Elins gamla från förra sommaren. Så där fick jag mig ett gott skratt när jag läste om när vi glömde att frankera och fick cykla världssnabbt tillbaka till jobbet. Så jäkla kul det var förra sommaren. Då tyckte man att det var långtråkigt och allt de där men nu i efterhand så hade vi skitkul! Charlotte och jag får försöka att ha minst lika kul i år :)

Nu börjar det kurra i magen så snart ska jag äta lunch ute i solen!


Kommentarer
Postat av: Eve

Fick höra av Sandra att jag tydligen är/har varit lite eftersökt av munters.. Känns ju skönt att vara lite "saknad" :P haha!! Men fan vilket nice jobb eg, softa typ hela tiden och fa bra med cash för det.. :P

Postat av: Eve

Fran Olsson.. Inte för att jag vet vad han hört :P haha.. dom orkar väl inte lära nagon ny "mitt" jobb..



Sjukt söt bebbe förresten :)

2008-05-19 @ 13:24:19
URL: http://kolojna.webblogg.se/
Postat av: sara

jag sov som en stock (som vanligt) haha iaf. mkt skönt. gick upp sådär vid en elva., diskade lite, duschade fixade, tvättade sen kom mamma och vi åt potatissallad med sallad och rostbiff och kaffe och choklad,. mkt mysigt :) hann tyvärr inte diska efter de, men va inte så mkt. kan vi ta med middagsdisken :) ska du träna idag elleR? fixar du pyttipanna då till mdidag och matlåda eller?

2008-05-19 @ 15:37:32
URL: http://sararan.blogg.se/
Postat av: Eve

Supersöt! Jag vill ocksa bli faster :P



Jo, jag har det bra jag.. Känns lite konstigt att det snart är hemresa som gäller. Blir kvar här till sista juli sen far jag hemat.. Ska väl ta mig lite semester da, sen hoppas jag väl pa att fa jobb.. Själv da? Har du nagra semesterplaner?

2008-05-19 @ 16:10:17
URL: http://kolojna.webblogg.se/
Postat av: sara

mysigt värre :)

ja det regnar, fyfan!! ja nu är kylie hemma i stonehedge igen,. skönt för henne haha. jo träna kanske hjälper. fast ändå inte :P tror de beror lite på haha. men jag är väl hemma runt 21.15 iaf!!

2008-05-19 @ 16:14:52
Postat av: elin

haha justja, hade nästan glömt. munters var faktiskt riktigt soft! att ha rast halva dagen, sitta och ha roligt med CEGE. öppna posten i en timme, fika, och göra mest ingenting för BRA pengar. Det är inte alla jobb som är så :) Skulle nästa ha sökt där i år igen! Hur har du semester förresetn?

2008-05-20 @ 00:02:29
URL: http://elpejlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback