rhodos -08

Jag ska ju till Rhodos med Bella i juni. NU kom jag att tänka på hur nära det är dit och hur mycket jag vill köpa tills dess. T.ex måste jag ju ha en ny bikini.. Det är ett måste! Helst två. Även att jag vill handla en MASSA kläder med.. Det är sjukt så mycket jag skulle kunna handla för om jag bara hade pengarna.


update. Hittade en stycken bikini som jag ska köpa, I can show you..



faktiskt tyckte jag den var mkt fin, lite tropisk sådär, hola hola.. Ni vet!

Seeen, eftersom de är EM och hela baletten (OS med) så hitta jag en som jag är något tveksam till.. NI får avgöra!



VAD TYCKS? lite kul ändå sådär, särskilt när vi är på RHODOS och vinner över grekerna. Vore ju kul, men kanske farligt?

annars är ju den här söt med,



VÄLJ ÅT MIG NU, TACK!


Kommentarer
Postat av: SARA

MEN FAN VAD FINA! sverigebikinik är ju givet. sitta där o visa pattarna liksom!

Postat av: sara

ah men vafan ett JA från mig är som ett JA frånm självaste elin kling ju ;) det var en bild på VÄRSTA mörka himmelen, de kommer emot oss nu, ojojjo!!!

2008-05-21 @ 15:26:14
URL: http://sararan.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa men fan va fräscha! var är sverige-bikinin hittad? den vill jag ha här i norway ;)

2008-05-21 @ 21:53:25
Postat av: sara

de va ju jävligt gott att äta gröt med yoghurt istället för mjölk. så jävla duktig jag är!

2008-05-22 @ 08:09:12
URL: http://sararan.blogg.se/
Postat av: sara

haha ja det gjorde jag, smaskens då! så jävla duktig och kollar om vi har mjölk först liksom :P papphuvve!!

2008-05-22 @ 08:28:16
URL: http://sararan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback