inbjudan

Fy fan vad det är kallt ute idag. Känns nästan som minus, men riktigt sååå kallt är det väl inte.. När jag cyklade i morse var det sol och jag tänkte att det kan inte vara speciellt kallt ute, så det blev ballerinaskor och tunn jacka. Skulle typ behöva höstjackan och varmare skor. Men tog iaf med mig mössa och vantar när jag var hemma på lunch. Jag vill gärna att sommarvärmen kommer tillbaka igen!

För övrigt är det förfest på DAG H på fredag, sen blir det Adam Tensta på BJ! Välkomna..

Kommentarer
Postat av: sara

haha ja altlså vad tog du för jacka. kändes som om ALLA jackor hängde kvar :S nakis eller? DAG H IS THE SHIT

2008-05-14 @ 15:08:10
Postat av: Milla

Så sant. Kollar boende också. Drygt o sitta o pendla varje dag o dessutom dyrt i längden. Får se vad som händer helt enkelt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback