förkylt var de här

Lite förkyld nu då. Fan.. Fick några dundertabletter av Sara igår, Noskapin. Hoppas de hjälper! Ipren hjälper iaf inte mot huvudvärken känner jag nu. Jag har lite funderingar på att åka hem och vila, även om det känns sådär att ta en sjukdag för "lite" förkylning. Får se hur jag gör..

Idag ska vi ha taco-onsdag är det i alla fall bestämt. Vi var och handlade igår. Tanken är att vi ska ha taco-onsdag VARJE onsdag. Det blir väldigt trevligt tror jag. På torsdag är det dags för Charlottes studentskiva. Också kul! Och på fredag ska vi ha vår inflyttningsfest.. Lite hektiskt just nu, men det blir bra med helg sen. Ska äta tacos hos Saras föräldrar på söndag med. Känns som värsta paret nu ju :P Hehe..

Nej nu är det dags för egenkontroll.. JAG ORKAR INTE

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA MEN PAR OCH PAR. VAFAN TACOS GRATIS ÄR ALDRIG HELT FEL ;)

2008-05-07 @ 09:28:19
Postat av: elin

ja men ja, skippa en utehelg o kom hit istället! så enkelt!! när är det du åker till rhodos?

Postat av: Eddie

Hej Hannah!

Nu kan du lyssna på mina nya låtar på myspace, länk finns på bloggen! :)

2008-05-07 @ 19:49:46
URL: http://lovinganti.blogg.se
Postat av: elin

Ja helgen har varit bra. JObbat hela helgen! :P men lite har man väl hunnit med ändå.. DU DÅ HANNA HAR DU HAFT EN BRA HELG?! Blev inflyttningfesten lykad eller?

2008-05-12 @ 09:32:11
URL: http://elpejlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback