080512

Jäkla förkylning. Den vill inte ge med sig! Idag är jag något rosslig i halsen om man säger så. Kan knappt prata :S Hoppas det ger sig snart, jag vill träna!!


Igår var Sara och jag till "svärföräldrarna" i Stenhagen och åt tacos. Mycket gott och välbehövligt efter helgen.. Kändes även mycket bra att vara där, lite sådär som att vara på landet fast det bara är typ tio minuters cykelväg från stan. Ska ta med Sara hem till Tobo om några helger så ska hon få se på riktigt lantliv!


Även att om mindre än en månad så åker Bella och jag till Rhodos! Ska bli otroligt skönt faktiskt.. Man fick ju lite mersmak för sommaren nu i helgen så Rhodos kommer definitivt lägligt. Dock mycket tråkigt att vi missar typ hela Sveriges grundspel i EM. En match kommer vi få se på hemmaplan. Grekland - Sverige spelas däremot när vi är på Rhodos och det kan bli GRYMT!

ÄVEN SÅ FYLLER NATTA 20 IDAG, GRATTIS MIN VÄN! :)


Kommentarer
Postat av: sara

SJUKARE IDAG ELLER?

2008-05-12 @ 12:53:28
Postat av: sara

hahah sääxy röst :P även NEJ fan jag glömde också, du skrev ingen lapp. men aja bra vi har micro iaf :)jag har diskat men han inte bädda sängarna tyvärr, hope you don't mind (A) blire träningen ikväll eller?

Postat av: sara

okej men så mysigt :) nice med matlåda direkt från tobo!! då kanske vi gör sällis hem sen vid 21 då :) du kan ju höra av dig! hälsa familjen haha ;)

2008-05-12 @ 14:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback