rolig (?) historia

Detta är en rolig historia. Kan någon förklara det roliga i den, snälla.
Inte Sara, det var hon som skickade den. :)


en man kommer till jobbet.

det är tisdag och han är sen som vanligt.

mannen går in på chefen kontor för löneförhandling

m(mannen): hörru bossen, skulle man kunna få lite löneförhöjning

c(chef): men lasse tycker du på ritkgit att du förtjänar det?

m: ja självklart, jag är duktig på mitt jobb

c: jovars, men du kommer ju ALLTID SENT till jobbet

m: ahh jo jag vet ..*mumlar*

c: hur kommer det sig egentligen

m: ah men chefen du vet man är ju lite utav *mannen hålller upp högen handen och formar handen som en flaska

c: jasså det förklarar ju saken. men super du verkligen VARJE DAG?

m: jooo. TISDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LÖRDAG SÖNDAG

c: jaha.. men vad gör du på måndagarna då

m: haha TJENA, MÅNDAG, BANDY MED GRABBARNA :D:D:D:D:D!!!!


Kommentarer
Postat av: HUMORKUNGEN

MEN DET ÄR ROLIGT, du glömde skriva att det liksom verkligen hänt på riktigt!!!

2008-03-03 @ 20:26:43
Postat av: Eve

Jag fattar inte :P

Postat av: elin

hahaha den dær kænner jag igen :D jag vet vem det handlar om. R O N. BANDY MED GRABBARNA! men egentligen fattar inte jag heller :P

2008-03-04 @ 11:18:37
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: sara

JA PRECIS elin, ron :D men erkänn att när man vet vem som har sagt de så är den jäääävligt rolig eftersom den är på riktigt. men behöver liksom inte riktigt "förstå" den :P

2008-03-04 @ 12:41:18
URL: http://sararan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback