påskplaner

I och med den här påsken som man skall fira så är det ju snart helg. I morgon vid den här tiden sitter jag INTE på jobbet, utan då är jag hemma. Mycket skönt! Planerna för resterande dagar av den här veckan är träning, där Sara och jag nu blivit medelmmar. Väldigt mysigt måste jag säga men dock rätt dyrt. Men det får de vara värt.. På fredag drar jag till Sara. Vi ska power walka, koka ägg och så blir det party på kvällen..  Kan de bli bättre?

  




image165                             





Kommentarer
Postat av: sara

hahahaah vilket fint kollage du gjort - NOT! och även, man kan inte äta ägg utan kaviar SÅDESÅ! och de blir tacos på kvällen och ägg på NATTEN!

Postat av: sara

MEN WHAT ;)?! coooolt ändå va!?

2008-03-19 @ 16:35:39
Postat av: sara

men sluta kom med massa frågor. DET VISAR SIG :P de blir hakuna matata :) kanske kanske inte, beror ju på vad man känner för liksom. jag har inte planerat ngt! bara att ni kmr, vi har lite trevligt, then we will seee!!!! OKAY?

2008-03-20 @ 08:07:48
Postat av: sara

ah men ofta man får träningsvärk efter 15 min på dundercykelgrejjimojen och lite genomgång, jaaa skulle inte tro de ;) när kör vi next time!!

2008-03-20 @ 09:01:43
URL: http://sararan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback