nordea

Nu har jag betalat min mobilräkning och det gick mycket smidigt med den här dosan här som Nordea har börjat med. Tidigare har man ju haft engångskoder som man anänder men nu ska det alltså vara den här. Och jag klarade det galant så det blir ingen påminnelse på den räkningen i alla fall. Dock tycker jag det var lättare med engångskoderna, det var liksom bara att ha med kortet (som är som ett vanligt VISA-kort) i plånboken och så fort det började ta slut fick man automatiskt hem ett nytt med mer koder.
image169



















Kommentarer
Postat av: sara

ah fast ja tkr nog dosan va ganska grym för ja hade aldrig med mig mina koder ändå för de e ganska farligt hörreduru!

men här sitter ja på jobbet och har skitroligt.

NOT

Postat av: sara

ja men du e duktiiii du :) jag tror ja hoppar träningen idag o tar igen de imorn, e sjukt trött efter ett hrälgit fyllesamtal a lá elin & glenn :P mkt trevligt!

2008-03-29 @ 09:41:14
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAAAAAAA!!! ÄNKLIGEN

2008-04-01 @ 11:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback