musik är bra för humöret

Visst är det lite så att man blir på bättre humör när man lyssnar på musik medans man jobbar?

Just nu lyssnar jag på Tomas Andersson Wij. Har ni lyssnat på hans musik? Jag vet att jag brukar vara ganska mycket efter med musik och tycker att WOW har ni hört detta? och så har precis ALLA hört de för "typ 3 år sen...."

MEN, jag vet att det inte är så många som lyssnar på Tomas.. Iaf tror jag att det är så. Det är mycket synd, för han måste vara ungefär Sveriges mest underskattade artist, faktiskt. Lyssna och hör själva. I onsdags spelade han på Katalin, men eftersom jag har ett jobb som kräver att jag går upp tidigare än vad jag vill så fick jag snällt åka hem efter träningen i stället för att lyssna på mannen. Som dessutom var väldigt bra enligt källor.

I alla fall, man blir på bättre humör av musik, det är väldigt sant. Och helgen är planerad med. Himla bra! Det blir middag + utgång med Bella, Natta och Johanna imorgon. Innan det är tanken att jag ska träna lite.. Sedan handla mat och fixa hos Johanna. Mysigt mysigt. Faktiskt så har jag verkligen verkligen inte varit något fan av BJ förr, men efter att nu ha varit där två helger i rad så har jag fattat tycke för stället och det är verkligen inte tokigt alls.. Hoppas det blir kul i morgon också!

Kommentarer
Postat av: Karin

nä precis, men vad jag började fundera över var... "hur ser ett intressant liv ut?"

Postat av: Karin

ah det var bra sagT:) alla har ju olika intressen här i livet, jag älskar foto och dans, medans hon kanske hatar det:p

2008-03-28 @ 11:19:40
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback