götlaborg

Jag kan faktiskt tänka mig att flytta dit. Jag gillar staden otroligt mycket, varför vet jag inte. Det är så att när man åker därifrån fylls man av ett obehag att komma hem. Så jäkla bra är Göteborg.

Jag var där i helgen, med BBU. Det är en förening för aktiva synskadade. Min bror är ledare där och tack vare det kunde jag följa med. Vilka människor! Riktigt härliga människor, några med vissa handikapp, men fortfarande, vilket härligt gäng. Vi åkte ner på fredagen, från Tomteboda i Stockholm. Kom till hotellet vid elva tiden på kvällen och somnade omedelbums, typ. På lördagen åkte vi till Ullared, då detta var en riktigt shoppingresa. Vi var inte där så länge. Tror inte det var någon som direkt tyckte det var någon hit.. Efter det åkte vi till Freeport. Outlet i Kungsbacka utanför Göteborg. Lite shopping blev det! På kvällen var vi ut och åt på ett ställe nära hotellet och på söndagen gick vi upp för att åka mot Lager 157 i Gällstad utanför Borås. Mycket trevligt ställe. Lite som ett outlet med. Sen bar det av hemåt mot Stockholm, med vidare avfärd mot Tobo. En väldigt lyckad resa.

Den här veckan är det en del saker som står på schemat. T.ex middag med Sara, Elin och Julia imorn, seminare och innebandy på torsdag och utgång i helgen. Mycket att göra, väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: s

TIDIG MED ETT NYTT INLÄGG DÅ!

2008-03-10 @ 13:58:14
Postat av: Elin

Lovisa (Lovis) med bh:n är en katt som fick vara med på efterfest här i våla. hon snodde nämligen saras bh och gick runt med den o jamade ;) väldigt kul DÅ!
Götelaborg låter skoj! Träffade du på KarlHenrik då? ;)

Postat av: sara

ja men skriv ett helt inlägg om lovis och bh:n och skämt ut mig ännu lite mera va elin ;)

2008-03-10 @ 15:19:54
Postat av: johanna

Akte du till goteborg UTAN mig!? det var de varsta. :P

2008-03-11 @ 13:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback