Förälska mig

Ljug för mig igen, om och om igen.
Som för första gången, bara håll
mig fången, i en helig lögn.

Förälska mig, älska mig sönder och samman,
låt mig vara nån annan, förälska mig.

Kom och ta mig ut, dit himlen saknar slut.
Jag har gjort mig hård, så hård, som klippor
mot havet, hjälp mig ut.

Förälska mig, ta mig nån annanstans,
bortom vett och sans, förälska mig.

Förälska mig, gör vad du vill med mig,
kom och jag följer dig, förälska mig.

Ta mitt förnuft i beslag, men gör det nu idag,
förälska mig. Med dina bara händer.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja den låten ger många minnen den! Men hur du kunde förknippa den med älskaren från yran kan jag inte komma på..
Ja det blir middag imorgon. jag kommer komma hem från bror min på eftermiddagen, så jag kan väl också åka in runt 5 då eller nåt?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback