bara sara kommer på att skicka en sådan här sak

HANNA bussarna här utanför går ingenstans

Det är ingen som vill nånvart

Jag har åkt så många varv

Men det är alltid lika svart


HANNA är det tiden på året som skrämmer

Är vi trygga bakom väggarna här

Jag vill inte få in den här världen

Den är så tom och tyst och tvär

Och min tunna karaktär

Bara vrider och vänder sig

Jag vill va bättre man för dig

Ett smartare drag, en lösning

En lanterna på din gungande båt

Jag vet att jag sluter igen

Men det känns som det är mig dom vill åt

Jag vet, men det känns så än


HANNA det är ett timglas som bara rinner

Det finns inget att förstå

När himlen är blodröd och brinner

Är det natten som tränger sig på


Och jag drömmer så konstigt igen

HANNA håll mig hårt

För jag skakar av all denna meningslöshet

Jag förstår bara det som är vårt


Nu tänder dom gatubelysningen

Bussarna åker sitt varv

Jag letar efter rispor på ytan

En spricka, ett hål, en skarv


Det måste komma nåt bra ur allt

Det måste växa nånting under alla listor

Alla bingon, alla tävlingar

alla steg tillbaka


Res mig opp, ge mig lust att hänga på

Jag ska värma dig HANNA, jag ska lyssna och förstå
För trots all tomhet, trots det timglas som sliter i oss
Ska vi hitta en väg ändå


värsta romantiskt mail va <3


Kommentarer
Postat av: sara

Det vet du hannur ;) hahaah jobbmailning is the shit!

2008-03-11 @ 14:35:53
Postat av: sara

http://www.ticnet.se/html/artist.htmI?l=SE&artist=Efterfest+SM-final+innebandy

HAHAHA FAN VAD BALLT, SKA VI GÅ!? :)

Postat av: sara

ja men dom lär itne vara så stränga ;) VI GÅR! och även på finalen

2008-03-11 @ 15:52:10
Postat av: sara

hahahah kan upplysa dig om att mitt inlägg där jag skrev om vår sthlms tripp 19 februari är det inlägget som jag haft mest besökare på under 90 dagar ;) hela 38 stycken!!! naken lockar läsare ;)

2008-03-11 @ 16:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback