en mycket bra helg

Trots allt så har det varit en mycket bra helg!

Det började med att mamma och pappa skjutsade mig till Uppsala efter jobbet i fredags. Sen mötte jag upp Charlotte och vi gick tillsammans hem till mig. Efter lite dusch, fixning och vin gick vi ner på stan och mötte Johanna och Milla som vi åt med. Middagen blev väl inte alltför lyckad för Charlottes del, hennes mat kom aldrig så till slut avbeställde hon den helt. Bra! Vi gick vidare till Svenssons Åkanten och hade riktigt trevligt enligt mig. Resten är lite oklart men natten och framförallt morgonen var mysig som vanligt..

På lördagen skulle Sara till Stenhagen för att fira sin mamma som fyllde år. Jag åkte till Tobo med Micke, Anna och  lilla Maija. Hon växer så det knakar och det är bäst att passa på att träffa henne nu för helt plötsligt är hon väl 14 år och vill hellre gå på fester än att träffa oss andra.. typ.

Igår var det typ bästa dagen sen Sara och jag flytta ihop. Upp vid nio, mötte Daniel på stan elva. Stan öppna tolv, ojdå. Sara och jag gick lite på stan men sen begav vi oss upp mot slottet där vi låg och sola mest hela dan. Gick in en snabbis för att fixa lite pastasallad men sen ut igen. Senare cyklade vi till affären, sen hem för att se på fotbollen! Mycket tråkig match, men ack vilken bra dag! Vi hann även med att storstäda. Dagen var produktiv, men ändå inte. Väldigt nöjd är jag med den i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: sara

SJUKT värd dag var det :)

Postat av: sara

hahahahaha ja våra cyklar är jävligt busiga, antuingen så rymmer dom bort över natten eller så får dom punka, de e för jävligt :O

2008-06-02 @ 10:58:35
URL: http://sararan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback